خبر و اخبار احتمال حضور گلر ایرانی در نیوکمپ


در صورتی که مصدومیت مصطفی نظری بهبود یابد و در اردوی تیمش در بارسلونا شرکت کند، بازی رئال مادرید و بارسلونا را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

در صورتی که مصدومیت مصطفی نظری بهبود یابد و در اردوی تیمش در بارسلونا شرکت کند، بازی رئال مادرید و بارسلونا را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

مصطفی نظری گلر ملی‌پوش تیم فوتسال نوریل‌نیکل روسیه روز چهارشنبه هفته گذشته (24 مهرماه) به ایران آمد تا ملاقاتی با خانواده‌اش داشته باشد.

 

گلر تیم ملی به علت مصدومیت نتوانست تیم ملی را در مسابقات جام جهانی کوچک فوتسال (گرند پریکس) همراهی کند. قرار است وی بامداد دوشنبه 29 مهرماه عازم روسیه شود و پس از رسیدن به مسکو در بیمارستانی که مرکز پزشکی تیم نوریل نیکل است حاضر شود و آخرین تست خود را برای بازگشت به تمرینات انجام دهد. در صورتی‌ که مصدومیت نظری بهبود یافته باشد او تیمش را در اردوی بارسلونا همراهی خواهد کرد.

 

قرار است تیم نوریل نیکل اردوی 10 روزه‌ای را در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار کند. این تیم روز چهارشنبه هفته آینده (اول آبان) عازم بارسلونا خواهد شد. همچنین مسئولین نوریل نیکل در نظر دارند کاروان تیم را برای تماشای ال‌کلاسیکوی اسپانیا بین تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید به ورزشگاه نیوکمپ ببرند تا آنها این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

 

ال‌کلاسیکوی اسپانیا شنبه هفته آینده (4 آبان) در نیوکمپ برگزار خواهد شد.

 

اگر مصدومیت نظری بهبود یابد او می‌تواند در نیوکمپ ال‌کلاسیکو را از نزدیک تماشا کند.

 

حسین طیبی و علی‌اصغر حسن‌زاده دیگر بازیکنان ملی‌پوش نوریل نیکل هستند که برای همراهی تیم ملی در مسابقات گرندپریکس عازم برزیل شده‌اند.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



یک شنبه 28 مهر 1392